تحصیل در کانادا

تحصیل در کانادا بالقوه می تواند مزایای دیگری نیز برای داوطلب به دنبال داشته باشد. امکان کار کردن به صورت پاره وقت در زمان تحصیل، امکان دریافت اجازه کار باز برای همسر دانشجو، امکان تحصیل رایگان در مدارس کانادا برای فرزندان شخص دانشجو و امکان بهره مندی از بیمه درمانی از جمله این قبیل امتیازات است. ضمن اینکه در مواردی تحصیل در کانادا و کار کردن زوجین در کانادا خواه به صورت مستقیم و خواه به صورت غیر مستقیم می تواند منجر به دریافت اقامت دائم کانادا شود سازمان مهاجرتی منصوری در حال حاضر خدمات اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی را از مقطع دبستان تا سطح کالج و دانشگاه را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می دهد.

ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی یکی از پرمتقاضی ترین ویزاها برای ورود به کاناداست. تحصیل در کانادا هرچند ممکن است همواره و به تنهایی یک روش مهاجرتی جهت دریافت اقامت دائم محسوب نشود٬ اما در بسیاری موارد دانشجویان پس از فراغت از تحصیل و به دست آوردن پیشنهاد شغلی و تجربه کار کانادایی می توانند شرایط اقدام برای یکی از روشهای اقامت دائم را در برنامه های فدرال یا برنامه های استانی کانادا به دست بیاورند و پس از مدت زمان مشخصی برای دریافت اقامت اقدام کنند. ده ها هزار  دانشجو هرساله برای تحصیل و یادگیری زبان انگلیسی و فرانسه به کانادا سفر می کنند. در بیشتر مواقع برای تحصیل در کانادا شما نیازمند اجازه ی تحصیل یا ویزای اقامت موقت می باشید، اگرچه همه نیازمند این مدارک نیستند و این امر بستگی به فاکتورهای متعددی دارد.متقاضی ویزای تحصیلی کانادا علاوه بر اخذ پذیرش از یک دانشگاه یا کالج کانادایی باید ثابت کند از توانایی مالی کافی برای پرداخت شهریه و تامین هزینه‌های زندگی در کانادا برخوردار است و یا اینکه یک نفر مانند والدین او را از نظر مالی حمایت می‌کنند.

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی

تبدیل ویزای توریستی به تحصیلی این اقدام بسیار پیچیده بوده و ما به شما پیشنهاد می کنیم بدون کمک کارشناسان دست به این اقدام نزنید. می توانید با ما تماس بگیرید و تا با یک مشاوره تخصصی شزایط شما برسسی شود. شاید شما هم مانند دیگر موکلان ما واجد شرایط این نوع اقدام باشید یکی از مهمترین و خاص ترین خدماتی که در این بخش از سوی سازمان مهاجرتی منصوری ارائه می گردد، امکان درخواست ویزای تحصیلی از داخل خاک کانادا می باشد. این روش که دارای جنبه های فنی و حقوقی خاص خود می باشد یکی از موفق ترین برنام های مهاجرتی ارائه شده توسط این سازمان می باشد و آمار موفقیت آن بسیار بالاتر از روش های مشابه می باشد. این روش مختص اشخاصی است که با داشتن ویزای توریستی یا هر یک از انواع ویزای دیگر به صورت قانونی در خاک کانادا حضور دارند. با توجه به دشواری هایی که اخیرا هموطنان ایرانی در اخذ ویزای تحصیلی با آن مواجه شده اند، اقبال به این روش خاص مهاجرتی روز افزون می باشد. چنانچه ویزای ویزیتوری کانادا را دارید می توانید از این طریق اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایید. با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت این خدمات به شما عرض شود.